آیین افتتاحیه طرح حامیم2 دانشگاه‌های مازندران   
کد خبر: 4160036
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

آیین افتتاحیه طرح حامیم2 دانشگاه‌های مازندران   

آیین افتتاحیه طرح حامیم2 ویژه بانوان دانشگاه‌های مازندران  با هدف  فعال کردن حلقه های میانی و فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه ها برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، آیین افتتاحیه طرح حامیم2 بانوان دانشگاه‌های مازندران  با هدف  فعال کردن حلقه های میانی و فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه ها، با حضور حجت الاسلام فاطمی پور معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری،  روز چهارشنبه11مردادماه برگزارشد.

در ابتدا حجت‌الاسلام رحیمیان رئیس دفاتر نهاد استان و مسئول طرح و حجت‌الاسلام اسلامی مسئول نهاد دانشگاه آزاد و دبیر استانی طرح، به ارایه مطالبی در باره چگونگی و شیوه و زمان بندی طرح پرداختند.

حجت الاسلام فاطمی پور معاون فرهنگی سیاسی نهادرهبری در دانشگاه‌ها،  در آیین افتتاحیه طرح حامیم 2دانشگاه‌های مازندران با اشاره به ابعاد و اهداف این طرح عنوان کرد: ما به سراغ فعالین فرهنگی سیاسی دانشگاه رفته ایم دلیل آن این است که با توجه به بیش از 3میلیون دانشجو و 100 هزار مدرس دانشگاه ها این آمار یک جمعیت بزرگ و متکثری را ایجاد می کند، لذا یکی از راه هایی که می توان انتخاب کرد و بواسطه آن گستره تاثیر و رسیدن به اهداف را آسانتر کرد استفاده ازظرفیت فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه‌ها است و این همان نمونه ای  است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به حلقه های میانی یاد کرده اند.

وی افزود: اگرما بخواهیم برای مردم جامعه آموزش ها و خدماتی را ارائه دهیم و روشنگری و بصیرت افزایی را دنبال کنیم یکی ازبهترین راهها این است که ازظرفیت فعالان و کنش گران استفاده کنیم.

طرح حامیم 2 دفاتر نهاد دانشگاه های مازندران از 11لغایت 18برای بانوان و از 18 تا 25 مرداد برای آقایان درمشهد مقدس برگزارخواهد شد.

انتهای پیام
captcha